Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1708 besök totalt |
Sugen på bilsnack o trevlig körupplevelse?
Kanske dax o göra slag i saken o ta den där fikan vid Taxinge slott som vi pratade om tidigare? Helgen ska bjuda på fint väder vad jag her hört. Nu såg jag att Esa pratade om att det var slalom på Malmby nån dag, Men man kan väll göra två flugor på smällen samtidigt ![]() ![]() Nu ska jag bort i två dagar o har förmodligen inte tillgång till rejsa (Hur ska jag klara det ![]() ![]() Men diskutera lite ni så styr jag upp det hela på Torsdag ![]() ![]() Lite om Taxinge, även kallat kakslottet..... mmmmm.... ![]() http://www.taxingeslott.se/default.a PS ändrade rubriken på denna tråd. Körupplevelsen ligger i att det är fina vägar ut till Taxinge ![]() _________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21 ![]() |
||||
Kan ju berätta vad jag ska göra i två dagar. Lite OT men va #¤%!
Ska på Arbetsmiljömässa i Jönköping. Om det är nån som ska dit så kan ni ju kika förbi Prevents monter o prata lite förararbetsmiljö ![]() ![]() _________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21 ![]() |
||||
Skulle vara kul o veta om det är av intresse med en fika träff vid Taxinge i helgen. Dom som är sugna kan väll göra en handuppräckning i denna tråd.
Kom gärna med förslag om vilkan dag som skulle passa bäst. Ska man ta det samtidigt som slalomen på malmby, eller ska man lägga det på annandag pingst? Vill komma till skott o ringa Taxinge senast på fredag o förvarna lite. Så räck endast upp handen om ni är minst till 95% säkra på att ni kommer ![]() +- nån spelar väll inte så stor roll... Tänkte även tjoa till hos PCS om det blir nått ![]() _________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21 ![]() |
||||
Ska dit på Torsdag... _________________ Rachid Rachid |
||||
o nu är jag hemma ![]() _________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21 ![]() |
||||
Fattade som att slalomen skulle börja direkt efter samlingen som var ca 10:30. Då kör alla tills dom är nöjda o glada (vilket kanske kan dra ut på tiden
![]() Men intresset verkar lite svalt så man kanske ska välja en annan dag/helg? _________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21 ![]() |
||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
1708 besök totalt |