Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2 5436 besök totalt |
Känner igen den bilen. Den är fantastiskt vacker! _________________ Claes Haglund Högspänning till vardags och högoktanigt till helgen |
||
tackar..ja den e fin den åxå... men jag saknar min "gamla" som står inlåst på pappas firma & med en ny ägare (min farbror)
![]() _________________ Fredric Sjöblom ------------------ BMW 5 -16 Mini Cooper -15 Huqvarna FE 350 -17 |
||
jag har inte sett någon men de finns några som ska köra som har hyfsat koll på det, de är bara att fråga så får du åka med någon. _________________ /Andreas Karlsson Camaro V8TC |
||
Det ser ut som jag hinner komma en sväng trots allt. Isåfall kan du åka med några varv om du känner för det. Leta efter en svart M3E30 bara. |
||
Så ja nu var man hemma och adrenalinet pumpar fortfarande. Detta var första gången jag körde på bana.
Det gick bättre än förväntat, hade stor fördel när banan var blöt, åker på gatdäck (GY F1 GSD-3). När det blev torrt var haglunds 318is snabb genom böjarna ![]() Pär, din calibra blev också snabb när det torkade upp. hade lite svårt att hänga på. ![]() Själv Körde jag en svart E36 328i Coupe. ![]() _________________ /Haris Dzafic |
||
Så nu är jag också hemma efter lite bekymmer. Min rotor va det bara pulver av sen en skruv lossnat och rensat runt lite. Så jag kunde tyvärr inte köra när det började torka upp.
![]() Men nu har man ju lite att mecka med ![]() |
||
Första gången för mig oxå!!!! Ja det blev stor skillnad nrä det blev torrt, tyvärr åkte jag på hancook fk 451 18" och det är ju inga mjuka däck direkt dock så hade jag inte effekten idag ändå hade bara ladd på 0.6.... Blev impad av din 328:a på rakorna, det är bra vrid i de motorerna ![]() Men så kuuuul det var, skulle dock vilja ha bakhjulsdrift, är avundsjuk!!! ![]() _________________ Pär Moberg |
||
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2 5436 besök totalt |