| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
M3 Touring
|
4929 besök totalt |
|
M3 Touring
Intressekoll Vill kolla om det finns något intresse på min bil pga. vill färdigställa min m5 e39 som banbil. M3 Touring -95 ursprung 320. Ej regg bes men har gått igenom sedan 2007 som den är. Skattad och besiktad, ej jag som byggt den. Googlat och ser ut som om ett trimmföretag i Skåne har byggt den 2007. Ser gärna att det är en entusiast som tar över som vill färdigställa de sista bitarna för att den ska se som en prototypbil. Gärna att man ställer ut den i framtiden så jag kan drömma tillbaka. http://www.garaget.org/?car=252258
Bud mottages. Diffen är renoverad och uppgraderad ca 50% diffverkan. Gjort en stor service med olja (Castrol TWS 10W60), filter, bromsvädska (Hög värme), diffolja (värsting), insugsgummi x6, nya slangar till tomgångsmotor mm Ny bes, skattad o försäkrad. Kan tänka mig byte mot något mindre bananpassat. Endast: m3 e46 eller Sti eller ev Evo ej högerstyrda och bara bilar i bra skick. _________________ Andreas Näsman |
||
|
Hej,
Vad har du tänkt dig för pris för bilen? Denna bil var på annons här på rejsa för ganska precis 4 år sedan, tror inte det var en trimfirma i Sverige som byggt om den, tror den importerades med utbytt motor. Sök så kanske du finner information om det. _________________ Peter Einarsson PCS 7739 |
||
|
Det kanske var den här annonsen?
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php _________________ Koit Reispass |
||
|
Re:
GARH!!! trevligt att veta att den har varit krockad...
_________________ Kim Frederiksen Nissan S14a -97 2.2 Mazworx BMW 325iM Touring <--- Saknat.. Famous last words: I feel very confident behind the wheel of this car... |
||
|
Diffen är renoverad och uppgraderad ca 50% diffverkan.
Gjort en stor service med olja (Castrol TWS 10W60), filter, bromsvädska (Hög värme), diffolja (värsting), insugsgummi x6, nya slangar till tomgångsmotor mm Ny bes, skattad o försäkrad. Kan tänka mig byte mot något mindre bananpassat. Endast: m3 e46 eller Sti eller ev Evo ej högerstyrda och bara bilar i bra skick. _________________ Andreas Näsman |
||
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
M3 Touring
|
4929 besök totalt |