Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6 30863 besök totalt |
Re:
damp? _________________ Patrik Skoog |
||
Re:
Ja nog finns det kapacitet i dig gör hantering av det! Jag tycker du skall satsa på nåt med MINST 287 hästar ![]() _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||
Grymt kört i TA! Verkar dumt å sälja efter allt godis du just kastat in i den där kärran. Vad ska du med mer mos till förresten, när du redan är snabbast av alla på gabilskörningen?? Eller är det special som hägrar
![]() _________________ Fredrik Rapp BMW E21 -78 Toyota Corolla -75 Toyota Supra -84 |
||
_________________ Simon Lagnelöv www.FartFabriken.se ![]() Cadillac CTS-V 2009 Mitsubishi Pajero MK1 1989 Saab V4 T16 1974 |
||
Ja, smart är det inte, men just nu är suget efter mycket effekt stort. Bilen klarar det i övrigt, så jag hade gärna hängt i S50B32. Det är bara det där med besiktning som skall fungera.
![]() Ev kan jag tänka mig byta mot E30 med M60. ![]() ![]() _________________ Rikard Ahlin |
||
Japp, Silverpilen har hittat en ny bättre ägare. Jag jobbar på med https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php
![]() _________________ Rikard Ahlin |
||
Re:
Den hade jag missat. Ska bli spännande att följa! _________________ Stefan Agartsson "Are You Driving with Your Eyes Open, or are You, Like, Using the Force?" |
||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6 30863 besök totalt |