| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Race Technology DL1 + Dash3 + ODBII Interface, NYTT
|
1273 besök totalt |
|
Lite ändrade planer i mitt projekt så därför tänker jag sälja hela mitt datalogger paket. Allt är splitter nytt, endast blivit uppackat på skrivbordet. Aldrig varit monterat. Jag köpte även till ett ODBII interface kabel så jag skulle kunna logga motordata tillsammans med resten av all loggad data. Denna är bara att plugga in bilens ODBII uttag så kan man utläsa allt detta. En annan fördel är att man även kan läsa ut data från ODBII uttaget och sen visa det på Dashen. Jag köpte detta kitet direkt från Race Technology i England. Kitet innehåller följande saker # DL1 MK2 datalogger # GPS Antenn för utvändig montering # DASH 3 full version # ODBII datainterface kabel # CF Kort # CF Korts läsare # Serie kablar för att kunna koppla samman allt. # Manualer och cd skiva med mjukvaran. # Allt ligger i orginal case från Race Technology ODBII KABLAGET Det man kan utläsa via ODBII kabeln är följande data -Engine load -Water temp -Lambda 1 and 2 -Lambda 1 and 2 short trim -Lambda 1 and 2 long trim -Fuel pressure -Manifold pressure -RPM -Ignition angle -Inlet air temp -Throttle position -Fuel level För mer info om ODBII kabeln se följande länk http://www.race-technology.com/unive Jag gav ca 10 000:- för hela paketet med frakt från England. Kan tänka mig att sälja det för 7000:- Sakerna finns i Kristianstad om man vill se det. Jag skickar över hela sverige. 0701-016938 Audi_dp@hotmail.com MVH Oscar
_________________ Oscar Larsson POWERed by -------------------------------------- Moses Bil & Lack AB Porsche center Borås GT Motorsport SMR Design By Bond |
|
_________________ Oscar Larsson POWERed by -------------------------------------- Moses Bil & Lack AB Porsche center Borås GT Motorsport SMR Design By Bond |
|
|
![]() |
SÄLJES
|
1273 besök totalt |