| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
SÅLD!
|
4529 besök totalt |
|
SÅLD!
Med tanke på att tiden knappt räcker till för att hålla igång min racebil i långloppen så blir det knappast någon tid att köra denna underbara bil så ser jag hellre att den används och lägger därmed ut den till försäljning. Det är en -92 i originalskick, d.v.s. utan massa bling-bling eller ditopererade plastbitar ;-) Det sitter dock ett annat avgassystem på. Vxl-lådan är utbytt ( självklart är det fixat hos Rosenholtz !! ) Tysksåld från början ägdes av en läkare där. Men har rullat i Sverige sedan aug. -00. Den är helröd (även taket). Den är nyskattad (maj) nybesiktad (1/5) och servad av Rosenholtz. Sista oljebytet 1/5 vid 11.430mil. Har rullat endast ~11.600 mil !!! Observera att den är 21 år gammal och använd, fast med omsorg. Så den är av förklarliga skäl inte i nyskick! Finns lite skrap, och det vanliga "knäppet" i stereon m.m. Priset är däremot oförskämt lågt då jag föredrar en snabb och smidig affär. Kontant (kan ev. ordna finansiering via bilfirma) 250.000:- Och det är tamejtusan färdigprutat också. Finns mig veterligen ingen NSX i detta originalskick och kondition som ligger prismässigt ens i närheten av vad begär för denna bil! Kan ev. tänka mig en lågmilad nyare kombi med dragkrok (från -09) t.ex. Accord Tourer (helst med automat) EJ diesel. Kanske ev. Volvo XC 70 el. liknande i inbyte. Men jag vill dock ha minst 125.000:- cash mellan. Priset är fast! Så alla skambud ignoreras direkt. [/img]
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|