Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
SÄLJES Banracingbilar
![]() |
3303 besök totalt |
SÄLJES: Opel Speedster (aka Lotus Elise) -03
Info om bilen ses bäst i följande trådar: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php http://www.vx220.org.uk/forums/index Utrustning på bilen: Aluminiumuprights med uppflyttat navcentrum. Ap bromsar med 325x25 skivor och bromsvåg Performance friction belägg Advanced fuelsystem 118l formsydd bränslecell Öhlinsdämpare HRC 46mm (ombyggda med nya ventiler och separata behållare av stötdämparexperten) Cr-Mo kränghämmare fram + bak Aim dash med ratt och logger. Sparco rev stol 3" 6-punktsbälte Kommunikationskabelsats passande peltorhjäm och de flest komradios. Snabb styrväxel i magnesium Motor: Honda K20A med vxll. Original oskruvad. Motor/låda är ej helt färdiginstallerad. Extra delar som medföljer: Extra original uprights drivaxlar Bärarmar Komplett tankanläggning med premierkopplingar Jiggar för nytillverkning till bärarmar. Gjutformar till alla karossdelar. originaldörrar och huvar (fram och bak) Obs! Inga hjul finns till bilen längre. Bud mottages och lämnas gärna i tråden. Skulle tro att jag har svårt att skiljas från den under 100.000:- Byten kan vara intressanta och en Camaro 67-69 alt. Mustang 65-67 är intressanta. _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||
hej
kan du sälja dörrarna separat ? eller har du några extra avgjutna. Skall eliminera mina sidofönster men vill inte förstöra original dörrarna. söker även andra lättvikt grejer då jag skall sätta min gat speedster på diet. _________________ Jonas Gardèus |
||
Re:
Originaldörrarna kan jag sälja. Bud ![]() _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||
Re:
Helt urplockade (dvs bara skalen) Lite kantstötta, men helt ok. _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||
Inga dörrlås.
Skickade med alla delar jag hade, när jag sålde en av Speedstrarna. Skickas inte gärna. Lär inte komma fram hela. _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||
![]() |
SÄLJES Banracingbilar
![]() |
3303 besök totalt |