Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
870 besök totalt |
Racing Bar den 3 juni
Nästa torsdag blir trevlig! Först litet gokart med KAK på Tuvängen för min del, sedan blir det krogen enligt nedan... 1 9 9 4 - 2 0 0 4 Välkommen Sommarstockholm är fantastiskt och efter vår mycket lyckade RB-kväll tidigare i vår, är det dags för ytterligare en trevlig afton innan andra aktiviteter tar över. Detta är även ett lämpligt tillfälle att ta med affärsbekanta och andra som vill uppleva något "annorlunda", då stämningen brukar vara god och rövarhistorierna många. Torsdag den 3 juni 2004 från kl 19.00 Det här blir en barkväll där det finns möjlighet att äta, dricka samt att göra sig en helkväll i glada vänners lag. Som vanligt i RB-sammanhang är detta "En kväll där alla är välkomna och där alla är störst, bäst och vackrast." Sturegatan 24 i Stockholm Vår träffpunkt är som tidigare Restaurang Undici i centrala Stockholm, som erbjuder en trevlig och representativ miljö, bra mat samt lämpliga drycker. Det är bara att slinka in. Ni som är ett större sällskap och har tänkt att äta på tid som ni väljer själva - för er och kökets planering kan det vara bra att boka bord på telefon 08-661 66 17. Hjärtligt välkommen till en trevlig kväll Eric Lindgren www.svartamasken.com P.S. Boka inte in några tidiga möten den 4:e.. _________________ Lars Wiezell RBC-general mm som oftare skriver i min facebookgrupp rbcracing |
tjenare!
det var ett tag sedan! sitter nere i münchen nu o svettas! skulle dock gärna köra ett RBC-race när jag kommer hem igen i nästa vecka eller veckan därpa (d.v.s. mellan den 20'e o den 25'e eller sa...) är det fler än jag som är inresserade? MVH / Alexander Eklöw _________________ A Eklöw |
![]() |
Inför träffar
![]() |
870 besök totalt |