| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Kawasakimotor 1000cc samt ej komplett formelbil SÅLD
|
1693 besök totalt |
|
Kawasakimotor 1000cc i ett itusågat formelbilschassi säljes. Motorn körde jag för bara några månader sedan och den går bra. Jag vet att den är något trimmad men vet ej vad som är gjort (killen som jag köpte bilen av i England sa att den hade drygt 160hk) Chassit är isärsågat framtill (tänkte ta pedalstället till annat bygge men ångrade mig och byggde nytt). Ratt, hjul, pedaler,bromsar, styrsnäcka, växelspak,, slutväxel, tank, spindlar och bakre bärarmar saknas då jag plockat det till annat bygge. Plasten som ses i youtubefilmen följer med på köpet. http://www.youtube.com/watch?v=XccSQ Du köper en motor och får med dig en icke komplett formelbil. Motorn sitter i chassit och jag vill bli av med allt i ett paket p.g.a plastbrist. Pris: 6500:- ,eller högstbjudande om det visar sig att jag är för billig och ni vill bråka om det...
PM vid intresse så ringer jag upp när jag har tid.
|
||
|
En fungerande 1000cc mc-motor (kan startas i chassit) och ett formelchassi (om än itusågat)samt plastkaross borde vara värt utgångspriset. Men men, jag måste bli av med grejerna då en annan räserbil skall in i garaget snart så jag får väl pruta ytterligare. Hämta motor, chassi och plastdelarna för 4000:- så är jag nöjd. Finns ett kyl, mc-ljuddämpare, främre bärarmar, och stötdämpare med till bilen...
|
||
Rev lite i alla dokument som kom med bilen idag. Motorn verkar vara en ZX 1098cc. Vet ej från vilket år. Vet att den är trimmad men ej till vilken grad. Det lilla jag körde hemma på gatan innan jag rev isär gav ett rappt intryck, vilket kan ses i youtubeklipp. SÅLD............ |
||
![]() |
SÄLJES
|
1693 besök totalt |