Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 ... 20, 21, 22 2 besök senaste veckan (78071 totalt) |
Weekly update:
Custom made auspuff-anlage mit g-kat: ![]() Bilen blir inte bara snabb och snygg, den blir miljövänlig också ![]() Tanklock som sitter som ett smäck i degbunken: ![]() obs, det är inte slutgiltig placering som visas... ![]() På frågan om vad som finns kvar av originaldelar så är det huvar, bakluckor, dörrar, avgassystem tror jag och kanske ett tak? För orimligt mkt pengar finns även en del annat som räknas som bra att ha. Motor, tank, växellåda och bakaxel är borta. _________________ Tord Ringenha11 |
||
Vad sker med detta prodjekt.
Lite för frän för att bara stå och bli dammig...eller.. ![]() _________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
||
Planen är att få den klar före sommaren, status just nu är samma som innan vi började åka 5papp+
Dvs framvagnen måste byggas klart för att kunna montera styrväxel osv. Sen kan vi nog börja dra lite bränsle och bromledningar och snickra lite inredning. Vi ska "bara" ta nästa race först... ![]() Inredningen har ju lite kvar att fixa med: ![]() Var bara tvungen att testa bilduppladdningen... ![]() _________________ Tord Ringenha11 |
||
Re:
Jag har sett den idag. Så....den finns faktiskt i verkligheten.. ![]() _________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
||
Idag har jag lyckats ha sönder framruta och div lister
![]() Mest för att jag inte visste att allt stod bakom containern som flyttades idag ![]() _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 ... 20, 21, 22 2 besök senaste veckan (78071 totalt) |