| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Verkstadslyft/motorlyft med motorstativ
|
4179 besök totalt |
|
Har en lite större motorlyft kombinerad med motorstativ. Perfekt för lite tyngre motorer men funkar utmärkt att lyfta små 4:or också såklart. Säljer den pga att jag blir av med garaget. Bilder kan fixas vid intresse Den står i Knivsta ( mellan Arlanda och Uppsala ) /Micke 070 3069141 _________________ Micke Dahlberg |
||
|
Re:
Svänger förbi garaget idag och tar reda på dina frågor. Det är en kombo /Micke _________________ Micke Dahlberg |
||
|
Re:
Svänger förbi garaget idag och tar reda på dina frågor. Det är en kombo /Micke _________________ Micke Dahlberg |
||
|
Här kommer några bilder.
Står ingenstans hur mycket den lyfter. Men som sagt så är det kralligare än alla andra jag sett. Va några dagar sen jag mätte hur högt den lyfter och hur lång "armen" kan bli när max utdragen. runt 230cm i lyfthöjd med armen max utdragen. Längden på armen har jag för mig att den va runt 160cm nånstans. _________________ Micke Dahlberg |
||
|
Re:
Jag har ett sådant, beg men omonterat för tillfället. Pris = vettigt bud + avhämtning Kruxet är att det står 2 mil S om Jönköping... _________________ Paul Sjöholm - Kadett C i div förädlade varianter |
||
![]() |
SÄLJES
|
4179 besök totalt |