Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 29976 besök totalt |
Re:
7.59 fick vi till idag! ![]() _________________ Henrik Sirath / Porsche 997 GT3 RS /Golf GTI / Porsche 993 C2 NS 7.28.4 BTG (Golf GTI) |
||||||
Re:
Bra där! Starkt jobbat ![]() Ser fram emot att köra imorgon. _________________ Thomas W Mehr sein als schein |
||||||
Re:
Vi & vi, släng ut Rolle och du hade kört 7:55 ![]() Som jag skrev på sms: Stort grattis! Var bara en tidsfråga, ha en bra dag imorgon ![]() Du med LUX ![]() Gud vad jag längtar ![]() _________________ Mattias Narin 101xBTG-8:22 Porsche GT4-20 ![]() |
||||||
Re:
Härligt ![]() ![]() _________________ Fredrik Larsson M3-88 Z3M Coupe-99 ![]() |
||||||
När jag säger till någon att jag fick spö i Time Attack av en framhjulsdriven Ford Focus så får jag lite lattjo blickar
![]() Det som imponerar mig mest är att du kan få till det tempot med "bara" FWD. Att vräka på med massa pulver i en FWD brukar ju bli katastrof. Men du har helt klart hittat en fantastisk balans mellan effekt, grepp (chassi, däck, hjulvinklar...) och körstil inte minst! Ja ett verkligt lyckat ihopavstämt paket ![]() _________________ ![]() |
||||||
Stämmer in med kören här, 7:59 är sjukt snabbt i en fwd bil, egentligen tycker jag att 7:59 är mycket snabbt oavsett vad det är för bil
![]() Mvh / Alex _________________ Alex Sonesson "We can't change the laws of physics, but we can try to move the limits..." - Anonymous Porsche engineer |
||||||
|
||||||
Re:
Är faktiskt själv förvånad över hur bra bilen funkar! Men jag fick allt ta i för att hänga med! ![]() _________________ Henrik Sirath / Porsche 997 GT3 RS /Golf GTI / Porsche 993 C2 NS 7.28.4 BTG (Golf GTI) |
||||||
Re:
Det får du mer än gärna göra, men jag tvivlar på att jag har någonting att lära dig! ![]() Här är en film från träningen, tyvärr så la harrys av efter det så jag har ingen film från varken det blöta sladdandet eller från finalen. (har nog aldrig någonsin kört på något så halt i plusgrader tror jag, speciellt parisern!) _________________ Henrik Sirath / Porsche 997 GT3 RS /Golf GTI / Porsche 993 C2 NS 7.28.4 BTG (Golf GTI) |
||||||
Snyggt kört
![]() 80 knyck genom chikanen är riktigt snabbt. Måste testa ditt spår i ingången av parisern på fre. Själv går jag nästan på kurvsen i ingången. Vilket ger hög ingångshastighet, men sämre i utgången. _________________ Erik Fornå BMW M3 E46 2003 (SÅLD) |
||||||
Re:
Låter intressant. När är det? Ps. Jag sålde min Golf R. Ska hämta min Focus RS idag faktiskt ![]() _________________ Mikael Tornberg , Växjö |
||||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 29976 besök totalt |