Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
KÖPES
![]() |
1248 besök totalt |
KÖPES: Vart köpa specialbyggda fälgar i sverige?
Som Topic, Jag är på jakt efter 17eller 18" fälgar, 5*114,3" 10" breda fram och 12" breda bak. ET bak -61 typ.. Et fram vet jag inte riktigt än.. Jag har hittat en del tillverkare i USA så man kan få måttbeställt, det är väl ok, men samtidigt är urvalet ganska begränsat vad gäller design. Någon som känner till firmor eller privatpersoner gärna i Norden som gör fälgar på order? Jag vill helst undvika att köra med adapter mellan nav ch fälg. MVh Sebban _________________ Sebastian Ekelund 1977 Datsun 280Z (SCCA widebody) |
Splitfälgar borde vara den självklara lösningen, kan ju även anpassas efter ev ändrade behov.
Kolla här http://www.abbozzo.se/html-sider/fas _________________ Paul Sjöholm - Kadett C i div förädlade varianter |
www.imagewheels.co.uk
Inte Norden men EU och många designer att välja på. _________________ ![]() Porsche Cayman S "3400 RT" -09 Grocery Getter: Mercedes C220D T 4Matic -20 |
Spanska Braid gör splitfälgar efter din beställning.
Kan köpas via åf här i Sverige om så önskas (kan hjälpa dig med kontakter). Med vänlig hälsning Martin, Wheelbase _________________ ///Martin Gistell Z3 2.8 Coupé -00 - Roadsport B 2012 / 2013 / 2014 / 2016 / 2019 M3E30 -90 - tredje i ordningen! Passat GTS R-line -18 - personfraktare |
![]() |
KÖPES
![]() |
1248 besök totalt |