| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Skruva banåkabil
Motsvarande Apple Racing?
|
1 besök senaste veckan (2884 totalt) |
|
Skulle precis åka till Apple Racing i Tumba men mailade först och hörde om de hade "3" MULTI FREQUENCY DÄMPARE TAR NER LJUDNIVÅN ÖVER ETT BREDARE FREKVENSOMRÅDE PRIS 895:-" i lager och fick detta meddelandet kl 04 inatt
Skulle vilja ha dämparen innan helgen då det ska byggas lite så vart får man tag på en i Stockholm? _________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
||
|
Har du kollat med Minges om de har någon i Sverige som lagerhåller åt dem?
Turbo Center har tidigare haft sportiga dämpare tillgängliga, men det är några år sen jag behövde sånt. _________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||
|
Re:
Inte fått något svar där. TurboCenter och Apple Racing har samma adress i Tumba. Snackade med Turbocenter nu och de säljer inte appleracing utan hänvisar till Hansen och Persåkers som kanske kan ha. Mats sålde tydligen Apple racing till TurboCenter som sedan sålde till Minges Universalservice i Norge. Känner mig som en detektiv! _________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
||
|
Hor med Persåker.
Annars kanske Hansen Racing kan ha några vettiga dæmpare på lager. Det finns ju fler bra dæmpare æn just Apple. Ska du ha 1x3" på Mercan eller tænkte du safta till med 2x3"? _________________ Ricky Berg Corvette 1972 |
||
|
Re:
Autoexperten i närheten beställer från Hansen så inga probs. Kommer att köra dubbla 2" från motorn sen Y rör 2">3" in i Apple dämparen. _________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
||
|
Behover du så mycket dæmpare?
Jag kor med mina dubbla 2,5" ror in i en 4" valsad samlingskammare och ut i 2st 2,5" Hooker Aerochambers. Alltså endast 2st 2,5" dæmpare som inte ær helt olika Appels konstruktion. Jag har aldrig haft problem med for mycket decibell på bankorningarna.
_________________ Ricky Berg Corvette 1972 |
||
|
_________________ Björn Ågren 75räser "stödlänk": https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=52875&start=0 156an https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=74988&highlight= |
||
|
Re:
Jupp kom också fram till de. Många kan beställa in från Hansen. _________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
||
![]() |
Skruva banåkabil
|
1 besök senaste veckan (2884 totalt) |