| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
SÄLJES: Intressekoll Audi Coupe Quattro / Urquattro
|
2 besök senaste veckan (2031 totalt) |
|
Tänkte kolla intresset för mitt audi projekt som jag har i garaget! Då tid/intresse inte riktigt finns närvarande för tillfället! Karossen står på en pall med hjul, karossen har blivit blästrad/rensad på asfaltsmatta. Golvet har klarat sig väldigt bra ifrån rost, finns lite på bakskärmar samt rumpan. Bagagegolvet är bortkapat för nytt golf, ram till bagaget påbörjat. Tänkt att montera kylare bak. Driftingbur ifrån finess.se med några extra stag svetsad & klar! Samtliga glasfiber detaljer finns så som front, huv, framskärmar, bakskärmar, bagagelucka, vinge samt rumpa! Har 3 motorer i delar ligger blandad kompot med 10v samt 20v, 7a kammar, sprickfri topp, vev etc. Även ett såkallat "motorsport" block som är gjort i Alu ist för gjutjärn = väger nada! Finns även en blandad kompott på annat, 4x porsche 4kolv, 4x 17" BBS LeMans fälgar osv. Tänkt pris 45.000:- påbörjat projekt nu när vintern kommer. Bilen står inte ivägen så kom inte med några skambud för då behåller jag den lika gärna till bättre tider! Fler bilder kan ordnas vid intresse! Nås smidigast på 0735127889 |
||
|
annonsera även på Nordicaudi.com så är den nog borta fort, skicka gärna bild på bbs fälgarna till uffarn82@hotmail.com om dom kan tänkas säljas löst
_________________ ulf edgren |
||
|
Re:
Tanken slog mig igår kväll att göra det, får se om jag tar tag i det ikväll. Säljer helst allt komplett, men återkmr ifall jag ändrar mig! |
||
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
|
2 besök senaste veckan (2031 totalt) |