Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
KÖPES Bilar
![]() |
<< 1, 2 9423 besök totalt |
Re:
4wd och 600 hk. massor med specialdelar. Bur. Stol mm. Finns tillsalu i Karlstad. _________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
||||||
Re:
600 hästar på ringen känns lite overkill. Få killar som hanterar det till fullo där nere. _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||||
Re:
Nä vadå det är hur kul som helst ![]() Utmaningen är att hålla fullt upp för begwerk ![]() |
||||||
Re:
Det var vänliga ord men så tror jag inte alls att det är. Av just skälet nedan...
...nej, det har jag inte. Det är XYZ på. Sedan måste jag fråga, för det insinueras här i tråden, vad som hänt med din gamla bil? Blev du medlem i Bongard-klubben? Vad hände? Bilen skrot? Mycket räcke? (Jag löste medlemsavgift hos Bongard två gånger 2010 ![]() _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||||||
Re:
Men nog har du väl uppgraderat till Coilisar bak? _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||||
BTG
Jo jag är nu lycklig medlem i bongard klubben, löste medlemskap i september. Jag tyckte mig läs i din tråd att du köpt oxide( felstavat, jajamen) dämpare till din " billiga" 328, jag kanske har fel eller. Var det en tidigare bil ??? Att hålla fullt efter bergwerk tror jag alla gör, frågan är hur länge, kesselchen ( viper eller 600 hk golf) Till angstkurve( mutkurve det är nog de flesta av oss hobbyförare med m3, m3 light vanliga bilar med modifikation) Till gantry?? ( miata swift ??) ![]() Ps btg inget illa menat om vägen du valt med 328 men den har kostat några kronor.... _________________ Michael Franzetti BMW Z3M |
||||||
Re:
Ok. Medlemskapet kostade alltså inte bara de ohemula pengarna att åka bärningsbil utan också en M3E36? ![]() --- Nope, det har varit XYZ från start. På de andra banbilarna jag haft så har det varit Koni. Min väg med 328:an skulle jag inte välja om. ![]() ![]() Idag tror jag att det bästa (most bang for the buck) man kan göra är att syradoppa en E46-kaross, sätta i en S54 och en skruvbur samt två skalstolar. Få saker skulle vara snabbare än det. Mycket pulver, låg vikt och plats med stooora hjul. ![]() _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||||||
E46 är en mycket bra ide BTG, men varför inte köpa en m3 de kommer med s54 från fabrik, de är billiga...re..
Dämpare, bur och stol sen är de bara att åka. Jag skulle gärna köpa en färdig byggd bil så slipper jag jobbet, det måste ju finns en del i vårt avlånga land. Dock går ju en e90 också bra ![]() _________________ Michael Franzetti BMW Z3M |
||||||
Re:
Åk ner till schimrer o be han klona finnens då! _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||||
Kanske den här skulle uppfylla kraven, finns fler bilder på lite delar längre ner i tråden.
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php Fattas gör sitta stil stolar och bättre ratt, men de tror jag du klara montera under vintern ![]() _________________ Carl-Fredrik Wernboe' Kör Toyota GT86 Tanu Club challange 81# |
||||||
Nja inte riktigt
Man kan aldrig ha för många bilar Och med den gula faran kan man åka på porsche träffar Men är det inte lite med hästar i en sån?? Hästar kan man inte ha för mycket av heller.. Kesselchen johan, kommer du ihåg backen upp?? Och maila ett pris på 944 _________________ Michael Franzetti BMW Z3M |
||||||
![]() |
KÖPES Bilar
![]() |
<< 1, 2 9423 besök totalt |