| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
Sålda
|
2501 besök totalt |
|
Sålda
BBS Challange Motorsport 19x8.5 et35 och 19x9.5 et40. Bultmönster 5x120 5*120. Fälgarna är i bra skick bortsett från att högersidan har några små kanskrap (se bilder) Men går som dom ska utan vibrationer Sitter nankangdäck med bra mönster i 235/35-19 fram och 265/30-19 bak. Sitter kanon på min Bmw e46 coupe på bilderna. Pris 8500kr - Finns i Åkersberga Höger bak:
Höger fram:
_________________ Wille Lidström |
||
|
Re:
Dessa borde passa på en F11 utan större problem, reserverar mig ang ET fram, beroende på vad du har för motor så kan det ev behövas en tunn (5-10 mm) spacer. Däckdim är ju däremot inte rätt på långa vägar... _________________ _________________ Torbjörn Svensson 81 BTG BMW M8 COMPETITION -21 FORD RANGER WILD TRACK -18 TRAFIC -17 Och alltid nån/några gamla Volvos. |
||
|
Re:
Jag vill inte ge mig in i den diskussionen och dra tråden off topic, men eftersom jag delar samma uppfattning - jag förstår inte heller folk som köper schysst bil, feta fälgar och sedan köper däck för 500:- styck i 19". (Fast nu ser jag att jag gjorde bort mig ändå... Det var dimensionen som åsyftades. My bad.) _________________
Ibland kör jag bana. Fast rätt sällan ändå. |
||
|
Re:
Däckdimensionen är fel, kvalitet på däcken har jag ingen åsikt om. Men det är väl fälgarna som är lite ovanliga/intressanta, speciellt i denna spec med bredare bakfälgar, så däcken är väl av mindre vikt i detta sammanhang...däck får man ju byta titt som tätt ändå!
_________________ _________________ Torbjörn Svensson 81 BTG BMW M8 COMPETITION -21 FORD RANGER WILD TRACK -18 TRAFIC -17 Och alltid nån/några gamla Volvos. |
||
![]() |
SÄLJES
Sålda
|
2501 besök totalt |