| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
Bilder: Ett besök hos Auto Salon Singen. Del 1
|
1339 besök totalt |
|
Som jag lovade i den här tråden har jag nu skäl att återkomma till besöket vi gjorde i den lite småtråkiga staden Singen i södra Tyskland. Vi var egentligen på väg till Sportec i Schweiz men bilentusiast som man är vet man att vägen alltid blir roligare om man rekogniserar i förväg. Och vem har kunnat undgå att det ligger en bilhandlare av extremt hög rang i just Singen? Vi anländer till Auto Salon Singen och rättar in oss i leden. En CLK GTR står i bakgrunden och en underbar Aston Martin står brevid.
En närmare titt på denna extremt ovanliga bil.
Vi travar in för det finns mycket att upptäcka. SL55 AMG och nya SLK.
Lamborghini Diablo (Ltd. Edition) och Porsche GT3 RS. Betala och hämta ut en direkt. Varför vänta?
Närbild på Diablon. Det är väl så här det ska se ut?
Fabriksny Lamborghini Gallardo.
GT3 RS, SL55 AMG och CLK GTR.
En mycket fin Ferrari 512 TR
Försiktigt grabbar. Dyr lådbil!
Jag är ingen expert på Cobror, men det skulle inte förvåna mig om den är äkta. Prislappen antydde det...
Lite oldtimers. Alla i mycket fint skick.
Nu har jag glömt bort vad just denna Porsche heter.
Men det var nån kändis som körde den...
Ferrari alley
Vädret var på vår sida. Lite fler bilar som inte fick plats inomhus. Ferrari och Bentley Continental GT m.fl. ![]()
My name is Bond. James Bond...
Vy från utsidan
Fina däck. Turbospeed
Av någon anledning var inte Porschar tillräckligt fina för att få stå inomhus (med undtantag av t.ex. 959).
Den här väckte av någon anledning mitt köpintresse. Och det var inte färgens skull...
Undrar bara vad besiktningen skulle tycka om Gemballas överladdning?
Jag återkommer med fler bilder.
_________________ Erik B Såld: Megane RS Cup 250 |
||
|
|
||
|
_________________ Magnus Thomé
|
||
|
_________________ Magnus Thomé
|
||
Fast det är på sin höjd ett kontrakt, det lovar jag. _________________ Erik B Såld: Megane RS Cup 250 |
||
![]() |
Bilder o videos
|
1339 besök totalt |