Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
4337 besök totalt |
|
||||
Re: Camaro Z28 2014, 7.38
Sjukt snyggt kört! Något hårigt när det börjar regna. Men vad är det som händer, en Amerikanare som går att köra så??? ![]() ![]() _________________ Peter Sundström Datsun 280Z, MGB GTS V8, Giulia QV 297 varv på Nordschleife |
||||
|
||||
Bra drag från under 4k
![]() |
||||
Nypriset på 50-60 000 dollar är ju inte heller dåligt för ett 500+ hk monster som tydligen går att svänga med också!
![]() ![]() Såg denna samt nya Corvette ZR1 på ringen i höstas och jag måste säga att ljudet är sjukt gött ![]() ![]() _________________ Simon Lagnelöv www.FartFabriken.se ![]() Cadillac CTS-V 2009 Mitsubishi Pajero MK1 1989 Saab V4 T16 1974 |
||||
|
||||
Camaro är för det första inget för tedrickare......;-)
för det andra så impas jag i allmänhet av jänkarnas fart på ringen och i synnerhet Viperns! Mer järn på ringen, tack _________________ Charlie Strömnes Oreca Viper Competition Coupe #105 7,15.9 BTG TD Dodge Viper ACR Hardcore Edition 2009 |
||||
Re:
Edit, järn finns så det räcker, har själv varit i räcket ![]() ![]() _________________ Charlie Strömnes Oreca Viper Competition Coupe #105 7,15.9 BTG TD Dodge Viper ACR Hardcore Edition 2009 |
||||
|
||||
Re:
http://www.tff.se/sv/resa-utomlands/ Ska egentligen inte behövas MEN behövs på ringen... |
||||
Re:
Mats du har helt rätt men jag lovar att det blir en enklare diskution i ring stugan med grönt kort. Under veckan jag var nere såg jag en engelska som kom in med en bucklig jagga och hon var inte så glad när hon kom ur den lila stugan. Hon ![]() Så ta med grönt kort till ringen, det är mitt råd och lyssna INTE på försäkringsbolag som säger att det inte behövs. Jag undra hur det är att diskutera med tysk polis på autobahn efter en olycka utan grönlapp, är det ngn som vet ?? ![]() _________________ Michael Franzetti BMW Z3M |
||||
Re:
Övat på det för typ 4 år sedan, där jag var kraftigt skyldig till den mindre incident som inträffade (ingen bärgning eller så, bara småbucklor). Tog flera timmar med flera samtal till SOS International i Köpenhamn. Till sist gav sig polisen och accepterade SOS Internationals försäkringar om att jag hade trafikförsäkring och försäkringsbolaget skulle betala. Ylade annars en stund om kontant betalning/säkerhet, gripande och beslagtagen bil m.m. Surrealistisk upplevelse. Grönt kort rekommenderas, hade varit klart på 20 minuter om jag haft det. _________________ David Tollstern |
||||
Re:
Menar du grönkort ?? Jajamen jag har provat själv, men man får kanske stå på sig lite... Men gäller bara TF...vad jag vet Tack för svaret david Så grönt kort i tyskland även på vanligväg med andra ord... _________________ Michael Franzetti BMW Z3M |
||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
4337 besök totalt |