| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
SÄLJES: 2st Honda s2000 nerplockade..
|
2203 besök totalt |
|
Säljes: 2st Honda s2000 ap1 -99 silver med röd skinninredning 1st vänsterstyrd svenskreggad på knappt 10.000 mil 1st högerstyrd oreggad på drygt 10.000 mil om jag inte minns fel. Ingen av bilarna är krockad utan har "bara" blivit nerplockade Den högerstyrda köptes av mig för ett år sen i england och skulle byggas banbil av så den plockades ner och karossen rensades för att förbereda för burbygge i den sen stannade projektet av pågrund av olika orsaker denna bilen var fullt fungerande när jag köpte den men däremot så körde jag haveri på en kolv på vägen hem ifrån england då ett garanti åtagande av honda inte hade utförts då man skulle ha bytt bultar till oljemunstycken som kyler kolvarna men iaf den motorn har en trasig kolv och ett skadat lopp i dagsläget i övrigt allting fungerande. Den vänsterstyrda bilen köptes förra vintern också av en kille som hade plockat ner denna bilen 2004-2005 någon gång och sen fått annat som kommit emellan fullt fungerande när han plockade ner den enligt honom allting ska finnas till den men den är nästan helt nerplockad det som sitter kvar på bilen i dagsläget är lite inredning så som instrumentpanel golvmatta pedaler osv inuti bilen.. Han har gjort vissa modifikationer på delar som inte riktigt faller mig i smaken men dessa delar kan man ju ta från den andra bilen om man hellre vill det. Jag säljer allting som ett komplett paket med grejor helst lämpligt till att bygga en trackdaybil med reservdelar till eller varför inte fullfjädrad racebil. Eller så bygger man ihop den vänsterstyrda får tillbaka pengarna för bägge bilarna och har en högerstyrd s2000 kvar att göra vad man vill med. Jag har inte tagit några bilder i dagsläget men det finns väldigt mycket delar att ta kort på så det blir väldigt osmidigt. Är du seriöst intresserad av att bygga banbil på honda s2000 är detta perfekt tillfälle. Pris för rubbet är 99.000:- bvsa Kan för det mesta nås på 070-6344007 _________________ Mikael"Diket" Borggren Kör:Saabsther ss7 Särskilt TNX till: Millway,Ralphs Däck, Jolisvets,Kalmar bläster och lack, Esther.se,Jeppsson,Jimmy,Molle m.f.l |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
|
2203 besök totalt |