Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Bilder o videos
![]() |
4113 besök totalt |
Har inte alls förstått mig på den typ av turkörning där man gör allt för att skrämma passageraren. Det dyker upp fler och fler varianter hela tiden tycker jag.
Men det kanske ligger i tidens tecken att man ska göra bort sig/skämma ut andra för att få lite mediatid? Vad vet jag? Men inte behöver Walter Röhl göra sånt. Han är redan en legend som får mycket positiv medial uppmärksamhet. Som chafför skulle jag tycka att det känns olustigt när någon sitter och är rädd bredvid en, men samtidigt försöker att se oberörd ut. Men jag kan samtidigt känna igen mig i situationen. Det är inte kul att sitta som passagerare när någon annan kör inspirerande. Även om denne är en bra chafför. _________________ Daniel Engström Nu: Porsche 944S & Swift Sport Ex: 106 Rallye, Porsche 944, 2x 968 & 911 Targa -68, Clio Sport & Ginetta G34 -98 ÖSK #243 PCS #8724 |
||||
+1 Jag förstår inte vitsen med det heller. Antagligen skrämma eller visa hur en nästan barbröstade tjej skumpa omkring ![]() _________________ Philipp Klement |
||||
_________________ Jonas Zetterman Västerås Sonens Race Insta https://www.instagram.com/philiptangerstad63/ |
||||
Här kommer en film så att även våra vomerings entusiaster får lite roligt också. _________________ Daniel Engström Nu: Porsche 944S & Swift Sport Ex: 106 Rallye, Porsche 944, 2x 968 & 911 Targa -68, Clio Sport & Ginetta G34 -98 ÖSK #243 PCS #8724 |
||||
![]() |
Bilder o videos
![]() |
4113 besök totalt |