| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
SÅLD: BMW M3 Limo -96. SÅLD!
|
<< 1, 2 20300 besök totalt |
|
Re:
Och jag hade köpt din bil om det inte var för automatlådan.
Tobbe, din bil har jag faktiskt övervägt att köpa som bruxis. Men försäkringspremien där jag bor blir löjlig...
Annars skulle den passat mig perfa som bruxis. Barnen får än så länge plats och med en genomgången diff så är det där världens säkraste vinterbil på väg till fjällen!
_________________ Mvh/Micke Regnell
|
||||||||
|
Hade varit skönt att bli av med den eftersom den bara står still på parkeringen. Bi-turbosexa med god trimpotential lockade mer, annars är det verkligen inget fel på denna bilen. Försäkringen på mig boende strax utanför Malmö kostar 5400,-/helår hos trygg hansa.
Dessutom vettig bränsleförbrukning! Kom nu och köp!
|
||||||||
|
Re:
VA?! Min Compact kostar 100:- mer per år!!! _________________ Abdol Oskowi. BMW Club Schweden. |
||||||||
|
Re:
Jag bytte från BMW originalförsäkring till Trygg och sparade en hel del pengar på det. Dom chockhöjde premien med 100% utan att säga något med motiveringen att bilen är importerad. Den kom hit februari -01 så den har ju varit här längre än i Tyskland..
|
||||||||
|
det hänger ju på var du bor och din ålder samt var du har övriga försäkringar.
min senaste e36 m3 kostade 1920kr per helår hos LF där jag har min gårdsförsäkring mm. jag tycker dom är prisvärda att ha försäkrade
_________________ 2/4wd dyno, pm för tidsbokning för mappning eller effektmätning Johan Grönberg |
||||||||
|
Re:
Och den som faktiskt är riktigt bra |
||||||||
|
Re:
Hade jag inte haft så många bilar hade ett byte med din 330 varit lockande
|
||||||||
|
Re:
Men åhhhhhh, fan att jag inte har platsen!!! I och med mitt nya jobb och det priset du har nu hade jag köpt den om jag hade platsen!
_________________ Abdol Oskowi. BMW Club Schweden. |
||||||||
|
Re:
Nu kan det knappast bli billigare, varför är den inte såld redan! ???
Samma här tyvärr med "för" många bilar.....
_________________ ///M ag nus E manu elson SC#9 BMW 325 E21 Racing BMW 325i E46 Trackday BMW 330xd E46 Touring BMW 525i E61 + BMW 118D E87 BMW 528ia E28 Sommarglidaren |
||||||||
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
SÅLD: BMW M3 Limo -96. SÅLD!
|
<< 1, 2 20300 besök totalt |