| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Skruva banåkabil
Ytterligare funderingar om bur - nu kontakt med weichers
|
732 besök totalt |
|
Fråga om en FIA godkänd skruvbur till min bil. (Tanken är att kunna köra någon tävling med bilen om jag skulle känna för det någon dag) Vad säger alla ni kloka, kommer nedan att funka för mina tankar ? Weichers menar på att nedan bur är FIA godkänd, betyder det att jag får köra svenska tävlingar med den ? Vad säger alla ni kloka bilåkare där ute ? Svaret: Hello Mr. Blixt, i can offer you the following roll-cage with FIA / DMSB Zertificat: Roll cage type E for BMW E36 Coupé steel 25 CrMo 4 (45 x 1,5 / 41,3 x 1,5 mm) Parts: Price varnished Roll cage type E 817,00EUR Cross with gusset plates 178,00EUR Lateral protection ,door crosses" 524,00EUR H - strut 96,00EUR Safty belt tube to screw 136,00EUR Zertificat 2-307/67-S 35,70EUR I must ask for the shipping costs from our carriers. I can tell you in the next few days. All prices included VAT. The delivery time is between 4 to 5 weeks. _________________ Mikael Blixt BMW M3 3,2 -98 2016 - 2:a BMW CUP Special 2015 - 3:a BMW CUP Special 2015 - Årets Rookie BMW CUP |
![]() |
Skruva banåkabil
|
732 besök totalt |