| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Bacho S106
|
965 besök totalt |
|
Har en ny oöppnad hylsnyckelsats ligger i garaget som jag ej kommer attanvända. Säljes för 2200:- bvsa Nypris är 2900:- Kan levereras till Uppsala. Finns annars att hämta i Västerås. 076-0514500 /Mathias
_________________ Mathias Olsson |
||
|
Den lär bli svårsåld för det priset med tanke på vad du får ge för den ute i affär.
Bjuder 1000kr för att få fart på budgivningen. (åker förbi västerås då och då) |
||
|
Re:
Kan den säkert bli. Men fortfarande billigare än vad man ger i butik. Beställa den från nätet, då betalar man 2890:- inkl moms utan frakt. Vet tyvärr ej vart du kan köpa den billigare än så. Skicka gärna en länk. Priset är ej hugget i sten. Men för 1000:- kan jag låta den liggakvar i garaget. Mvh Mathias _________________ Mathias Olsson |
||
|
|
||
|
Re:
Det hade jag missat då förstår jag självklart din tanke med att den skulle bli svårsåld
Visst inte ens att Jula sålde Bacho. Men nu vet jag. Då sänker jag den till 1500:- Mvh _________________ Mathias Olsson |
||
|
Re:
Det hade jag missat då förstår jag självklart din tanke med att den skulle bli svårsåld
Visst inte ens att Jula sålde Bacho. Men nu vet jag. Då sänker jag den till 1500:- Mvh _________________ Mathias Olsson |
||
![]() |
SÄLJES
|
965 besök totalt |