| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
SÄLJES: Megane RS Cup '11
|
1347 besök totalt |
|
Med visst vemod länkar jag till Blocket: http://www.blocket.se/vi/50361644.ht Rejsianer får förutom det som står på das Block även följande: * En uppsättning originalfälg (18x8.25") med 2x Yokohama A048 (går några banträffar till) och 2x Pirelli P-Zero Corsa som gått som bakdäck två bandagar, ser nästan nya ut fortfarande. Fälgarna väger förvisso fläsk, men de är i princip som nya, något skrap mot någon parisisk trottoarkant kan finnas. * Ett set CL RC6-belägg som gått en dag (förvisso på Spa, så det är bara ~70% kvar). * Vetskapen att bilen gjorde Kinnekulle på 1:04.5 med mig bakom ratten på originalfjädring, originalbromsar och original-allting-annat-också. Mantorp kan jag inte minnas, Spa-Francorchamps på 3:04.5 med passagerare, denna gång på R-däck och ny mapp och nya fjädrar. * Dessa är de enda tre bandagar jag "utsatt" bilen för, i övrigt har bilen gått någorlunda civiliserat. Priset är 199000 SEK. Ni är dock fria att byta ut valören mot Euro/USD om ni vill, men jag tänker inte på något sätt tvinga er.
|
1347 besök totalt |