| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
SÄLJES: Lotus Esprit gat/tävlingsbil
|
3892 besök totalt |
|
läs projekttråden i "våra banåkarbilar" https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php _________________ emil andreasson |
||
|
Vad är det för status på bilen idag, körbar?
Nåt riktpris eller tilltänkt summa? MVH Erik _________________ Erik Wedlund Nurburgring 7.14.8 BTG Z06 Nurburgring 7.40 BTG 996 Turbo Mantorp 1.23.7 Carrera S Gelleråsen 1.18.40 M3e36 Gelleråsen 1.11.5 996 turbo |
||
|
den är väl startklar,fast behäver mappas klart, mappades upp till 5000rpm på VM performance
bättre att ev ny ägare får göra det och göra de mod innan som önskas.. turbo/spridare och dylikt.. står nu tömd på vätskor i garaget men om nån vill så laddar jag batteriet och fyller vätkor så vi kan starta. _________________ emil andreasson |
||
|
Re:
Den här är det många som är intresserad av...men du måste presentera nån form av prisbild, jag vet att detta projekt har kostat riktigt mkt pengar, men nån prisindikation bör du nog lämna för att få fart på försäljningen! Du är väl inte oäven på att ta byte heller, misstänker jag!
Hur som helst lycka till med försäljningen Emil!
//Tobbe _________________ _________________ Torbjörn Svensson 81 BTG BMW M8 COMPETITION -21 FORD RANGER WILD TRACK -18 TRAFIC -17 Och alltid nån/några gamla Volvos. |
||
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
|
3892 besök totalt |