| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Compomotive 15x7 2-delade (SÅLDA)
|
492 besök totalt |
|
Köpte dessa för någon månad sedan i tanken om att renovera i vinter men inser att tiden om motivationen till det inte finns just nu. 2-delade Compomotive 4x100 nav 57, 15x7, et får jag till 10 när jag mäter men inget jag vill svära på. Fälgarna är i renoveringsbehov, alla skruvar är borttagna tre fälgar ramlade isär och den fjärde sitter fortfarande ihop då den ärgat fast mer än dom andra, inte lagt någon större energi på att få isär den men ska nog inte vara några större problem med lite värme. Centrumen är i fint skick, ett är lätt blästrat dom andra tre är svartlackade. Centrumkåpor finns tyvärr inte. Tunnorna är lackade silver, finns några små märken i ytterkanterna men dom filar man lätt ner inför polering eller lack. En tunna har fått en lite smäll på insidan (se bild) Står Compomotive, Made in England samt 15x7 i ytterbanorna. Skruvarna är rostiga och fula men finns kvar, om man vill återanväda dessa, för att göra dom mer attraktiva levereras dom i en exklusiv Victoria Secret påse. Priset ligger på 3500kr, fälgarna finns i Åkersberga.
_________________ Wille Lidström |
![]() |
SÄLJES
|
492 besök totalt |