| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
Tomkaross Inte helt rostfri BMW m535 -86
|
4613 besök totalt |
|
Hej. Jag har en relativt rostfri 535 kaross ståendes som jag antagligen inte kommer få tummen ur & göra något vettigt av. Tyvärr klippt kabelstam, står idag utan framvagn, men den går att skruva dit igen. Edit: främre fjäderben saknas men nedanstående sänksats & konidämpare finns. M-paket , komplett har jag för mig.. Edit: Inga skärmbreddare fram. Saknas luckorna till fronten samt en lucka till en sidojkjol. Komplett bakvagn med diffbroms OBS Utväxling 3,91, framvagn finns, orginal bromsar. Sänkningsats & gula justerbara Konidämpare i nyskick. Rutorna finns även de. Huv, bagagelucka, lampor finns. I rött, den vita huven som skymtar är en reserv. Finns även en uppsättning vita dörrar om någon vill byta ut de kapade framdörrarna. Edit: Växellåda saknas men kardan finns. Edit: Instrumenpanel saknas. Reggad som m535 automat med konverterad till manuell. Den står 2 mil norr om Karlstad, lyfthjälp finns för att lasta på bil. Pris: Ingen aning om vad den är värd men är det för lite säljs delarna för sig & resten skrotas. Du får väl lämna ett bud så avgör jag om det är intressant. Edit: Svårt med budgivning utan riktpris, jag vet. Diff 3000,m-paket 4000 , bakvagn,växellåda,kardan 2500 , sänkningsats & dämpare 3000 , rostfri e28 kaross med lampor från 0 till priceless. Riktpris 12-15 000:- 0703283491 per.bodin(a)montagetjanst.se
Alpinafälgarna finns inte kvar. Bilder bara för att få en uppfattning om hur mycket sänkningsatsen sänker. 235 fram 255 bak 17"
Framplockad.
Finns visst rost på den, främre domkraftsfästena är rejält dåliga , där blir det plåtbyte.
Trösklarna ser rätt ok ut i övrigt.
Skada på fronten samt en liten skada på bagageluckan, det finns en vit lucka utan skador.
hjulhus , plåt bakom bakkjol.
_________________ Mvh Per Bodin Karlstad BMW M3 -97 bansmiskaren BMW M5 -93 BMW 330i -01 BMW 323ti -99 Chevrolet Camaro SS 1LE -17 |
||||
|
Jag vet en som skulle ge en njure för att få den där.
Men va fan ska du ha en njure till...
EDIT: Finns det en bra inredning till den ? _________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
||||
|
Re:
Förlåt..
Nope.. En sunkig beige sportskinninredning finns om den är intressant. Inget behov av en extra njure mig veterligen.. _________________ Mvh Per Bodin Karlstad BMW M3 -97 bansmiskaren BMW M5 -93 BMW 330i -01 BMW 323ti -99 Chevrolet Camaro SS 1LE -17 |
||||
|
det är förbjudet att skrota en drömbil.... vad är priset som du syftar på att den skrotas annars?
_________________ Tony Sarja nollsju35611651 http://www.garaget.org/Sarja88 http://www.garaget.org/tonysarja Bmw E36 2.8 L Turbo Bmw E30 Dragracing |
||||
|
Hurpass sunkig är den beiga sportskinnsiredningen?
Mvh Christer Som har taket till den bilen
_________________ Christer Lundman Christer@hagbergsrally.se www.hagbergsrally.se Björryd Gård SE-516 96 Aplared Sweden +46-703-619691 +46-33-101649 |
||||
|
Re:
Vilken tur att du har möjlighet att vara med att påverka detta då, genom att bjuda på bilen. Tråden editerad med ett riktpris.
Minnet säger lite skador på framstolarna, främst förarstolen samt en del missfärgningar på förarstolen. Kan kollas upp närmare om den är intressant? Är taket på plats & bilen färdig? _________________ Mvh Per Bodin Karlstad BMW M3 -97 bansmiskaren BMW M5 -93 BMW 330i -01 BMW 323ti -99 Chevrolet Camaro SS 1LE -17 |
||||
|
Vore mycket tacksma om du kollade upp skicket på inredningen, såväl stolar som dörrsidor.
Min bil är fortsatt inte färdig, jobbar mer än vad jag är ledig
_________________ Christer Lundman Christer@hagbergsrally.se www.hagbergsrally.se Björryd Gård SE-516 96 Aplared Sweden +46-703-619691 +46-33-101649 |
||||
|
Re:
Tänk att det alltid ska vara så.....
Det är därför jag slutat annonsera ut bilar och karosser. Om du inte blir av karossen, så finns det en dåre i Forshaga som sammlar på sånt...
Så kanske den klarar sig från skroten. _________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
||||
|
Re: Trist
Relativt onödigt inlägg.. För andra som söker delar. Den såldes komplett, inga e28 delar kvar. _________________ Mvh Per Bodin Karlstad BMW M3 -97 bansmiskaren BMW M5 -93 BMW 330i -01 BMW 323ti -99 Chevrolet Camaro SS 1LE -17 |
||||
![]() |
SÄLJES
|
4613 besök totalt |