| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
Vattenskärning arbeten.
|
21128 besök totalt |
|
|
||
|
_________________ Johan Andersson.... det ska gåå fooort.. |
||
|
Hej Johan. Jag har fortfarande inte fått min del och mina 2 senaste mail till dig är obesvarade. Hur går det???
|
||
|
|
||
|
Kan bara säga att jag fick mina grejor och det blev skitfint, men det tog tyvärr längre tid än utlovat.
|
||
|
Fortfarande helt tyst från Johan Andersson trots flera röstmeddelanden/mail lämnats.
Johan, antar att du läser i Din egen tråd. Jag vill att du asap kontaktar mig på det mobilnr. som du tidigare har fått via pm/mail för att reda ut när grejorna levereras - eller så får du ordna med en återbetalning av den betalning som du har fått i förskott den 3 maj i år. Vore verkligen trist om vi inte kan reda ut detta under ordnade former - då jag fick ett gott intryck av dig i samband med beställningen av vattenskärningsarbeten. Edit 131118: Johan har nu hört av sig och delarna är hämtade hos honom. _________________ T 0 N Y J 0 N S S 0 N Grace, Space and Pace. |
||
|
Re:
Hejsan har du filer för skärning så skicka info om material och fil till mig så kan du kanske få köpa delar av mig istället detta verkar väldigt oseriöst _________________ Niklas Ekelund |
||
![]() |
SÄLJES
Vattenskärning arbeten.
|
21128 besök totalt |