| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Fälgrensning BMW
|
2425 besök totalt |
|
Säljer av lite fälgar som blivit liggandes. Passa på och köp fälgar till vinterdäcken eller kanske till isbilen. Fälg 1: SÅLDA
Fälg 2: Dezent 7x16 ET 20, Pris: 1000 kr
Fälg 3: BBS 7x16 ET 20, Pris: 2000 kr
Fälg 4: OZ 7,5x16 ET 15, Pris: 800 kr
Fälg 5: 7x15 ET 24, Pris: 500 kr
Fälg 6: 7x15 ET 20, Pris: 250 kr
Tycker ni priserna är helt fel så kom med bud i stället. Ni når mig på pm, mail eller 070-551 70 42 |
||||||
|
|
||||||
|
Är det ingen som behöver en uppsättning fälgar??
Kom igen nu, lägg ett bud om priserna är fel, de är ju inte huggna i sten direkt
|
||||||
|
_________________ Henrik Åkeson http://www.facebook.com/AkesonRacing Sponsorer: Bjprace.com, Tibroreklamatelje.se, Cejn, T-parts.se, Schmidtracing.net |
||||||
|
Abbe o, är inte säker på vilket. Jag har 300 mm skivor på min bil men oket är för brett tar i på insidan i fälgarna. Jag har AP 4 kolvs ok, så är inte M3 oket lika brett så går det.
Åkesson, alla priser är per set/4 fälgar. |
||||||
|
Re:
Tack för svaret, då vågar jag inte chansa! Mvh Abbe. _________________ Abdol Oskowi. BMW Club Schweden. |
||||||
|
Abbe, kan du ge mig ett mått på okbredden från infästning så mäter jag om du vill?
Vilken fälg är det? |
||||||
|
Re:
Jag ska försöka ta mått på det, det är BBS fälgarna med ET16 som är intressant. _________________ Abdol Oskowi. BMW Club Schweden. |
||||||
|
Re:
Har ingen BBS med ET 16? Det är antingen ET 20 eller ET 34. //Hans |
||||||
|
Re:
Vet inte var jag fick 16 ifrån, ET 34 skulle det vara! _________________ Abdol Oskowi. BMW Club Schweden. |
||||||
|
|
||||||
|
|
||||||
|
|
||||||
|
Kör en runda till, sen går de till återvinning.
Kom med bud så får vi se om de blir dina (skänker dock inte bort dem) |
||||||
![]() |
SÄLJES
|
2425 besök totalt |