Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
SÅLD: Bytes: 530xi Touring -06
674 besök totalt
gluffis
Köping
Här sen Maj 2004

Trådstartare

Jag har funderingar på något sportigare än min 530xi Touring -06 som 'bruksbil', Evo VI -> X eller Impreza STI ( utan grodögon ) är väl i fokus just nu.

Min kärra då:

2 'brukare' , jag och en farbror över 70. En trave bilformor har dock stått som ägare men jag har faxutskriften från bilregistret som verfierar dom riktiga ägarna.
11200 mil med komplett servicebok. Nya bromsbelägg fram/bak senaste kvartalet. Ett set skivor fram ligger i garaget för byte vid tillfälle. Vid byte kan eventuellt en laptop med Bavarian Technik mjukvara och deras kabel ingå.
Svartmetallic med brun skinninredning, ser bättre ut än det låter.
All utrustning utom M plasten,värme i baksätet och adaptiv farthållare. ( Inte helt säker på att den adaptiva farthållaren gick att välja)
All utrustning innefattar saker som Head up display, Navi, Xenon kurvljus, Sport/komfortstolar, panoramatak, keyless och dragkrok.
Sommar och vinterdäck på 17" alu fälgar, punkteringsfria och gott om mönster kvar.

Prisbild då: nånstans mellan 150-160k enligt blocket med motsvarande utrustning.

Din kärra:

Den har troligen ratten på vänster sida, undantag finnes ( GTR/Skyline R34/Aston Martin/McLaren osv )
Har inte gått 11 varv runt jorden, helst i paritet med min kärra eller mindre.
Rimligtvis i samma prisklass eller något dyrare, jag kan lägga pengar emellan om det behövs. Likaså, kan jag ta pengar emellan om du har något billigare.
Skattad och besiktad , skall utan problem gå igenom nästa besiktning utan motorbyte
Har inget emot burförsedda bilar med 4 punktsbälte.
Har oftast ganska mycket emot stylade bilar med massor av plast och neon.
Gärna vinterdäck oxo, spikdäck är fullt godtagbara som substitut.

Jag är nog inte omöjlig att byta mot en påse pengar heller om det skulle va så. Men jag behöver nått o åka till jobbet med varje dag så byte är att föredra

Kontakt här eller på mika (snabela) mean.net

BMW 520xD
Citera
gluffis
Köping
Här sen Maj 2004

Trådstartare
Bilen borta!

BMW 520xD
Citera
SÄLJES