| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: SC- eller Carrera breddning + BBS Racing 17 tum
|
2416 besök totalt |
|
Jag har nu 2 st 17 x 2 tums BBS Racing fälgbanor över.
Jag har också 2 st 17 x 3.5 tum. Mycket fina och runda alla fyra...
Inom kort kommer jag även att ha antingen 2 st 6 x 17 eller 6.5 x 17 innerbanor över också. Håller på och bygger och trixar. Vet ej vilka jag behöver än.
Pris 2.000 kr för ett par eller 1.300 kr per styck! Säljes givetvis helst parvis... Hör alltså även av er om ni söker inre fälgbanor. Eller om ni vill ha ett bra pris på alla fyra eller alla sex... De är perfekta som framfälgar på t ex 911; 8.5 eller 9 tum eller bak 9.5 eller 10 tum! _________________ Daniel Stenberg 3.2 Carrera -84 GEVALIA, ett snabbkaffe |
|
Det är det bästa med detta Forum; alltid någon som vill lära ut nåt nytt och bra.
Ok, de har 20 hål och det kunde man se på bilden!
Det är inte RS utan de "riktiga" Racing i 17 tum. "Stjärnan" håller en diameter på ca 361 mm. Dessa ska inte förväxlas med andra BBS fälgbanor, som är dubbelt så tjocka och tunga. Trots fler hål! Nej, inte exakt
dubbelt men ni fattar... De andra är billigare också? _________________ Daniel Stenberg 3.2 Carrera -84 GEVALIA, ett snabbkaffe |
|
Up'ar min annons lite!
6" innerbanor finns att köpa nu och jag letar efter 5.0x17! Äkta BBS racing givetvis... Min tyska "kontakt" har gått under jorden...
_________________ Daniel Stenberg 3.2 Carrera -84 GEVALIA, ett snabbkaffe |
|
SC- eller Carrera breddade original-skärmar mm
Upp igen...
3,5x17 BBS Racing 20-håls ytterfälgbanor finns kvar! 3.000 kr för båda. Fina och runda. Nu finns de avkapade skärmdelarna klara för "leverans".
Stora delar, så inte bara "breddningen". Prisidé 3.000 kronor för båda. Bör kunna skickas med Bussgods. Fraktkostnad tillkommer. _________________ Daniel Stenberg 3.2 Carrera -84 GEVALIA, ett snabbkaffe |
![]() |
SÄLJES
|
2416 besök totalt |