| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
SÄLJES: Honda Civic Type r "Trackday spec" 2002 Ev byte!
|
1597 besök totalt |
|
SÄLJES: Honda Civic Type r "Trackday spec" 2002
Välskött Civic type r utrustad för bankörning. Jag har ägt bilen i två år och kört ca 1300mil. Bilen har gått 12700mil. Bilen är svensksåld och har servicebok. Jag har utrustat bilen med följande: M factory diffbroms. -04ans svänghjul (lättare). Ny original koppling. Förstärkta motorkuddar. K&N luftfilter ,monterat i modifierad luftbox. EBC Blade bromskivor fram. Slitsade skivor bak. Carbotech XP8 belägg fram och bak Stålspunna bromsslangar. D2 camberstag bak. Justerbara topplagringar fram. Sachs competition coilovers runt om. Wiechers helbur ,skruvad. Sparco förarstol, flyttbar. QSP sexpunktsbälte på förarsidan. Buddyclub passagerarstol. Batteriet flyttat till bagaget för bättre viktfördelning. 4 styck 17" original fälgar med hyffsade Toyo R888. 4 Styck 17" original fälgar med gatdäck. 16" vinterhjul. Nya stag till kränghämmarna. Stereo med Aux och USB. Under dom 1300mil jag ägt bilen så har 12000mils servicen utförts, ventiljustering, tändstift, olja+filter. Jag har bytt olja och filter två gånger under denna tid och använt Castrol edge 10-60 + original Honda filter. Bilen går bra och är helt original i motorn. Inga fel finns på bilen. Alla original delar finns kvar och medföljer. Mycket pengar investerade i bilen och går riktigt fint på bana. Pris: 86000:- går att diskutera vid smidig affär! Kan fås med blocketförsäkring om intresse finns. Länk till blocket: http://www.blocket.se/halland/Honda_ Kan vara intresserad av följande byten: Porsche 911/912 årsmodell från -60 tal till 1993. även objekt av intresse BMW m3 e30. BMW 1602, 1802, 2002. Audi Urquattro. Alfa Romeo Bertone coupe. Golf Gti Mk 1. Honda s2000. Även objekt av intresse. Kan tänka mej att lägga pengar i mellan på en dyrare bil. Vid intresse ring eller maila. tel 0709836034 mail: sideburnracing@hotmail.com _________________ Daniel Johansson |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
SÄLJES: Honda Civic Type r "Trackday spec" 2002 Ev byte!
|
1597 besök totalt |