| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
Bortskänkt: Philips 42" flatscreen
|
1727 besök totalt |
|
Jag har en Philips 42" plasma plat-tv över sedan flytt för ett år sedan. Tvn är från 2005 och ganska tung och tjock för att vara en plattv, men så var alla då........... Den är komplett med kabel och fjärrkontroll men har en deffekt vilket är att den "kan ibland" drabbas av greenscreen dvs skärmen blir helt grön i 5-10s, detta händer oftast under de första 5min sedan funkar den som vanligt. Vi har haft den som extra tv och då har det inte spelat ngn roll. I övrigt är den fin med ngn mindre skavank. Det sitter dubbla HDMI samt scart. Nedan kan man läsa mer, http://www.p4c.philips.com/cgi-bin/dcbint/cpindex.pl?ctn=42PF3321/10&scy=se&slg=sv Passar som extra tv eller varför inte i garaget
Säljes till högstbjudande eller bytes mot förslag.
Mail eller pm eller skriv i tråden! _________________ MVH Kristofer Eklund [Kristofer Eklund Motorsport] KEM SuperMini (Projekt) Lexus nx450H -24(Bruksbil) Vw polo Tdi-13 (Bruksbil) |
||||||
|
Tv'n står ivägen, bytes mot en platta kvalitetsöl kanske?
Eller kom med förslag, perfekt att sätta i fikarummet på jobbet eller i garaget
_________________ MVH Kristofer Eklund [Kristofer Eklund Motorsport] KEM SuperMini (Projekt) Lexus nx450H -24(Bruksbil) Vw polo Tdi-13 (Bruksbil) |
||||||
|
Re:
Egentligen en typ av annons som passar bättre på Blocket än här. Men du har fattat exakt hur man tänker för att få den Rejsarelaterad _________________ Magnus Thomé
|
||||||
|
Re:
Nu skall man i huvudsak mecka i garaget men kanske man kan hålla barnen sysselsatta med denna och på så vis få mer garagetid
Absolut när vill du komma? Lördag eller söndag kommer jag vara hemma och bygga i huset så då passar det mig bra.
_________________ MVH Kristofer Eklund [Kristofer Eklund Motorsport] KEM SuperMini (Projekt) Lexus nx450H -24(Bruksbil) Vw polo Tdi-13 (Bruksbil) |
||||||
![]() |
SÄLJES
|
1727 besök totalt |