Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
![]() |
2516 besök totalt |
m3 3.2 kompressor NYBES TOM 141031! REA 109000 SÅÅÅLD
Motor : Jaws kompressorkitt ca 420Whp. Annars oöppnad,vanos kontrollerad,ventiljustering gjord. Diff :renoverad hos ARC motorsport. 40% diffverkan, utvxl 3:91. Chassi :XYZ coilover,camberstag,polyrutan i fram och bakvagn. alu/polyrutan i låda,diff,motor. Bromsar Fram: Röda pagid annars original. Bak :yellow stuff stålomspundna slangar annars original. ATE vätska. kylare till servo. Delar som finns att köpa till : porshe boxter s ok pfc skivor pfc 01 belägg. kolfiberhuv o lucka från acm . weichers fullbur skruvbur. sparco stolar med underede. fyrpunkts bälten från Ga. ferritta cat back system. rota grid drift matt svarta 8x17,9x17 med kumho r däck. Däck och fälg har gått 10 min. rota grid drift matt bronze 8x17,9x17 med kumho r däck. däck ca 15% kvar. Ingen rost. bilen har gått endast 14200 mil. fyra senaste ägarna inom samma familj. Har gått 400mil med kompressor. 109000 beroende på vad som ska följa med ! ev byte potent ban bil , eller vanlig bil audi bmw kombi . 070-7872081, 021-301621 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Robert Eklund |
Sparka din släkting som var intresserad av min bil i r*v** lite mer nu Robban så han köper golfen av mig så kan jag ta den här i inbyte.
Den blev ännu intressantare nu när den är besiktad. Helt galet att folk inte gör några som helst affärer ![]() Erik _________________ Erik Persson Lönnmeckande Umeå bo kartongtrimmare..(ibland iaf) snickrat på 4wd turbo starlet |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
![]() |
2516 besök totalt |