| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: BMW E34 Turbo Kit - SÅLT
|
1338 besök totalt |
|
Hej! Dags för mig att avyttra lite saker på bilen ! Komplett grenrör med turbo,wg, wgrör, downpipe med avgassystem! Bult-on E34 M50 Listar sakerna nedanför. Turbo : HX40 Avgas 17 T4 Twinentry. Grenrör som är lindat. Jag MIG svetsade det först sen TIG smälte min polare det så det skulle bli helt tätt (licens svetsare) Tillhörande dubbel wastegate rör(lindat) med 60mm wastegate med grundladd 0.7bar. 3.5" downpipe till 3" komplett avgas med en simons dämpare med ljuddämpare med dieselböj. (Svarta ljuddämparen som sitter på ej den silvriga som på hela avgasbilden) Upphängnings sakerna ingår. Är uttag för BB-lambda i downpipen. Bromsade 512hk @ 712nm vid 1.3bar Kört 200mil med dessa sakerna just nu. Dock kör jag 1.7bar ladd med över 550hk++ @ 820nm+ nu. Dynad hos PSI Motor med cerveza bakom datorn Med 2.8L vev. Turbon har gått 200mil sen renovering. Allting sitter i min bil just nu för jag kör dagligen med den! Plockas av när köpare finns och lägger halva beloppet i handpenning. Siemens deka 875cc spridare kan säljas till för rimliga pengar. Mer bilder kan ordnas på önskad del. 15000:- POK Finns i Skåne, Ängelholm Mvh Patrik Nilsson Förstakontakt på mail pndetail@gmail.com
_________________ Patrik Nilsson |
![]() |
SÄLJES
|
1338 besök totalt |