| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: BMW M3 e36 3,2 -96 endast 40000kr
|
3565 besök totalt |
|
SÄLJES: BMW m3 e36 3,2 -96 endast 40000kr
Här står ny information som gäller från idag 17:e januari Snabb vändning i vardagen gör att hela bilen är till salu för 40000kr. Denna vändningen innebär att jag kommer spendera större delen av min tid utomlands och då vet man ju hur det blir med planeran att stoppa denna maskin i ett projekt. OBS! Jag började ju sälja denna i delar så några grejor fattas. Lista på detta följer nedan: Hatthylla. Lyktinsatser. Dimljus. Den lilla bakre delen av golvmattan. Spolarbehållare. Fram och skärmblinkers samt bakljusen. Dörrsidorna från framdörrarna. Mätarhuset. Dörrlisterna. Annars finns ALLT. det är ju bara dörrlisterna och mätarhuset som är M3 specifikt. resten är ju delar som man nästan hittar gratis. Och vill någon åka m3 för fickpengar så sälja av m. paketet för 4-5k och sälj, skinninredningen för 4k och speglarna för 2k. då åker ni en 321hk M3 billigare än att köpa en 328. en 328 som ni antagligen måste skaffa diff osv till och vips så är den kalkylen sprucken. hör av er. det ska bort ASAP. är man blixtsnabb och skitsmidig så är jag inte omöjlig. jag kan exempelvis själv dra av 5k direkt om jag får behålla m-paket + speglar. Ring, maila eller sms:a. jag besöker forumet mer sällan så välj nåt av de tre kontaktsättet. kontaktinfo finns längst ner i detta inlägget. väl mött. ----------------------------------------------------------------------------------------------------- Gammal annonstext: Jag har en schysst e36 M3 3,2 6 vxl sedan -96 som ska säljas i delar. Den känns nog igen då den nyligen annonserats här och tidigare ägaren Tobbe är en känd profil här på forumet. Bilen har individuallack som heter byzanz metallic så det är tyvärr få som kan matcha färgen med sin bil. OBS, motor med elektronik, låda, kardan, fram och bakvagn ska jag behålla. Men resten ska säljas. OBS!
Mer bilder: http://www.garaget.org/?car=347282 Exempel på delar som finns: Allt som har med AC å göra. Det är apdyrt att köpa nytt och finns sällan så mycket begagnat. Kondensor, kompressor, slangar osv. Givetvis fungerar den som det ska. Fläkten till kondensorn är helt ny. 17" fälgar enl bild med 225/45-17" michelin pilot sport 3mm mönster och jämt slitage på däcken. M3 kjolpaket. M3 dörrlister. M3 backspeglar. Komplett inredning i helläder med elstolar fram. Även nackstöd bak. Svart m-sport innertak och stolpar (utan taklucka!). Golvmatta svart. Avgassystem. Nya -97 njurar med tillhörande plåt som ej har hål för lyktspolning. Instegslister med M3 logotyp. Fjädrar och dämpare. Fina bromsskivor/ok med nya belägg. 1st m-contur fälg med däck (reservhjulet). M3 mätarhus. Stora färddatorn utan pixelfel. Vita blinkers fram, sidor och bak. Helt rostfria dörrar och lucka/huv. Kaross och identitet. Mm mm mm. Bilen står just nu 100% orörd och besiktigad så allt finns. Skicka pm, mail eller sms om det är nåt ni önskar köpa. Nollsjunoll-2678241 Sportevo@hotmail.com _________________ Sammy Lundin |
|
Har den "Boardomputer" med 18-knappar? Isf undrar jag i vilket skick är blinkersspaken, den styr ju BC oxå. Kan vara intresserad om symbolerna på spaken är i MYCKET bra skick, inte bleka eller liknande. Beror så klart även på vilket pris du tänkt dig för spaken...Ja givetvis skall spaken vara i utmärkt skick i övrigt. Kan även lämna mina gamla spak om du vill ha komplett "spakpaket", 100% fungerande, men där symbolen för helljuset har bleknat (köpt spaken på returbilen), stör mig lite på det...
Symbolerna måste vara minst lika tydliga som på denna spak: http://www.ebay.de/itm/Blinkerschalt _________________ David Illes M5 E34 93/11 M3 E36 Cab 97/11 M3 E36 Cab 98/01 M5 E39 98/06 M5 E39 00/03 |
|
Har svarat på alla pm. Men lägger några priser här oxå då. Andra smågrejor är det enklast om ni bjuder en peng på.
Prisexempel: Är jag skev så skicka ett sms så ska vi nog komma överens. 17" fälgar enl bild med 225/45-17" Michelin pilot sport 3mm mönster och jämt slitage på däcken. 3500kr Komplett m3 kjolpaket. 4000kr M3 dörrlister. 1000kr M3 backspeglar. 2000kr Komplett inredning i svart helläder med elstolar fram. Även nackstöd bak. 4000kr Dörrsidor i svart skinn med två (stora?) högtalare 1000kr Svart m-sport innertak (för bil utan taklucka), stolpar, handtag belysning d.v.s rubbet. 3000kr Golvmatta svart. 1000kr Nya -97 njurar med tillhörande plåt som ej har hål för lyktspolning. 1000kr Instegslister med M3 logotyp. 800kr Fina bromsskivor/ok med nya belägg. Komplett fram och bak. 4000kr 1st m-contur fälg med däck 1000kr Stora färddatorn utan pixelfel. 500kr Vita blinkers fram, sidor och bak. 500kr för alla 6. Skicka pm, mail eller sms om det är nåt ni önskar köpa. _________________ Sammy Lundin |
![]() |
SÄLJES
SÄLJES: BMW M3 e36 3,2 -96 endast 40000kr
|
3565 besök totalt |