Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Sökes, Efterlysning, Uthyres med mera
Sökes, Låna/Hyra: Fjäderspännare i Stockholm - Löst!
1853 besök totalt
BTG
Stockholm
Här sen Nov 2002

Trådstartare

Hej,

Om någon har en proffsig fjäderspännare att antingen låna lr hyra ut i Stockholm så är jag spekulant.
En annan variant är att jag kommer förbi med mina två kompletta framben och får de komprimerade på 10 min så att jag bara kan dra på muttern.

(Jag har Biltemas enkla variant med klor, men den förslår inte.)

Stockholm
Här sen Dec 2002

Jag har några olika varianter.

Svårt att förstå att det inte skulle gå? Jag har t.o.m. Dragit ihop fjädrar med spännband...

BTG
Stockholm
Här sen Nov 2002

Trådstartare
Re:

Westfield skrev:

Svårt att förstå att det inte skulle gå? Jag har t.o.m. Dragit ihop fjädrar med spännband...

Där sade du något förstås! Kanske att det går med lastspännare? Jag testar imorrn.

Jag har köpt ett H&R-kit till bruxisen och fjädrarna är riktigt hårda. Det är inte coilover fram utan "stor fjäder" och med Biltemas klo-set får jag inte ihop det tillräckligt för att få på muttern på dämparen...

Stockholm
Här sen Dec 2002

Re:

BTG skrev:
Westfield skrev:

Där sade du något förstås! Kanske att det går med lastspännare? Jag testar imorrn.

Jag har köpt ett H&R-kit till bruxisen och fjädrarna är riktigt hårda. Det är inte coilover fram utan "stor fjäder" och med Biltemas klo-set får jag inte ihop det tillräckligt för att få på muttern på dämparen...

Gör så gott du kan, ta lastband fyra fem varv runt om, sen nytt grepp och kläm ihop, spänn lite och fortsätt tills du nått önskat mått. Hantera varsamt...befinn dig inte i fjäderns riktning...

König
Tumba
Här sen Jun 2012

Eller ring mig: 0736-779714

Stockholm
Här sen Nov 2002

Trådstartare
Stort tack till superschysste Erik som snabbt smackade ihop mina fjäderben! thumbs up

1853 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande