| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Däck för banåka
Däck+fälgar
|
3525 besök totalt |
|
Däck+fälgar
Haloj. Jag funderar på att köpa en uppsättning däck och fälgar till min Audi S4 (1710kg) för bankörning. Det är inga problem att byta på platts så jag behöver inte kunna åka hem med däcken/fälgarna monterade på bilen. Skulle bli mycket tacksam om ni kunde hjälpa mej lite. Kravet är 18" Har funderat lite på BBS Chl fälgarna har hört att dom skall vara av bra material. Finns då några andra billigare som passar bra för just bana? Vad bör däcken ha för Dimension? Tacksam för svar. _________________ Lars Eriksson S4ORCE Audi S4+ -99B Widebody |
||
|
Undrar varför det är så vanligt att ställa en däcksfråga i forumet innan man kikat i rdäcksdatabasen
Är det lätt att misa menyvalet i överkant? Eller vad kan det bero på? (du är inte den första liksom ) Tips mottages tacksamt _________________ Magnus Thomé
|
||
Med sökfunktionen så ska du kunna hitta lite trådar om olika fälgars vikt osså. _________________ Magnus Thomé
|
||
Lättare att fråga än att tänka själv. (Inte menat just dig nu Lars E) Märks på nästan alla forum. Man gör väl så själv oxå ofta. _________________ Daniel Steiner |
||
![]() |
Däck för banåka
Däck+fälgar
|
3525 besök totalt |