| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Äkta Porsche-rock och bakluckeemblem 996
|
1007 besök totalt |
|
Säljer en verkstadsrock som jag fick när jag var i fabriken -03. Hoppas att någon är intresserad av den, annars åker den i soptunnan. För att underlätta det hela så säljs den via tradera: http://www.tradera.com/akta-porsche- Har även 3 olika bakluckeemblem till 996, helt original från fabrik. TURBO - Silver GT2 - Svart GT3 - Svart Kasta in ett bud här på emblemen om något sådant intresse finns, annars soptunnan! _________________ Björn Forsberg |
||
|
Tjena!
Jag kan köpa rocken, och alla emblemen för en femhundring, om inte det innebär några komplikationer iochmed att du lagt ut den på tradera? Du når mig på: 0725529550 Mvh Fredrik _________________ Fredrik Rhodin Porsche 944 Bieber Cabrio Jensen Interceptor MK III Porsche 996 Targa Camaro 68 BMW E30 V8 Porsche 944 Turbo Tigercat Super7 |
||
|
Re:
Hörru Fredrik, vill du köpa rocken får du allt vara med och buda på Tradera som vanligt folk..
Bara att lätta på cirkuslädret..
mvh Martin
_________________ Martin Roxström |
||
|
Jasså där är den knickedicken! Klart att du vill ha en rock att stila dig i!
Jag ska chockhöja på tradera, bara för att knäcka dig...
_________________ Fredrik Rhodin Porsche 944 Bieber Cabrio Jensen Interceptor MK III Porsche 996 Targa Camaro 68 BMW E30 V8 Porsche 944 Turbo Tigercat Super7 |
||
![]() |
SÄLJES
|
1007 besök totalt |