Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1499 besök totalt |
Gruppköp: Banracinghjälm
Säsongen är snart här och jag vill ha en bra hjälm på huvudet. ![]() Jag har ingen aning om vad jag ska köpa, men jag tror att jag vill ha en integralhjälm. Jag behöver inte ha den allra bästa och senaste modellen och tekniken, men vill inte heller ha den billigaste. Den ska vara hyfsat lätt, godkänd och säker. Om den klarar vilda fester är det ett plus. ![]() ![]() Jag har redan gjort en liten marknadsundersökning och vet att det finns ett behov hos flera. Så vad rekommenderas? Förhoppningsvis kan vi efter det hitta ett märke med modeller folk gillar, eller en affär som har flera olika märken efter våra behov så vi kan slänga fram en större beställning och därmed få lägre priser. _________________ Erik B Såld: Megane RS Cup 250 |
||
|
||
Ser kul ut.......men det funkar prefekt i regn. Känns lite konstigt om man rör på huvudet i full fart...pga gyro-effekten _________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
||
Snurrande visir ? Funkar kanske i en öppen bil men hur blir det inne i kupen på den vanliga bilen ? Full fart på fläkten, eller ? ![]() ![]() _________________ /// Mvh Ferenc Papp ![]() |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1499 besök totalt |