Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
3338 besök totalt |
Plats att ställa bilen?
Någon som tipsa om en garageplats nere vid ringen, vill gärna ställa bilen där för en vettig peng i månaden. Tack på förhand... Mvh Pelle _________________ ________________ Pelle Sörensson Renault Megane RS -12 7.49min BTG |
||||
Re:
Detta avhandlas lämpligen på plats. Du vill nog gärna titta själv var din pärla skall parkeras. Skicka PM om du vill få hjälp med kontakter på plats. Prisnivån är från 40 eur på en åker till massor hos ett raceteam. Finns tom de som parkerar i komplexets p-hus. Om du kör Porsche så kan Frikadelli vara ett bra alternativ. ca 120 per månad och då kollar de över bilen regelbundet. http://www.frikadelli-racing-team.de _________________ Mvh David Ek lu nd ![]() ![]() |
||||
Att parkera i kompexet. Så självklart det tänkte jag inte ens på.
Men logiskt när du nämner det Det flesta speed shoparna i industri komplexet har parkering om du vill leta på plats. Och då är du nära banan. Sen är det kanske billigare hos dem i adernu. Typ Green hell racing. _________________ Michael Franzetti BMW Z3M |
||||
Re:
Jag tror att den gode Quisander hyrde en gammal flygplanshangar (typ bombsäker i betong) på Hahns flygplats. Fast det är många år sedan. _________________ Thomas W Mehr sein als schein |
||||
Re:
Det hade ju varit överlägset bäst... ![]() _________________ ________________ Pelle Sörensson Renault Megane RS -12 7.49min BTG |
||||
Re:
Jasså nä det har jag missat, finns det något annat bolag som flyger dit? Ifrån ex Köpenhamn?? _________________ ________________ Pelle Sörensson Renault Megane RS -12 7.49min BTG |
||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
3338 besök totalt |