| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
SÄLJES: Golf GTI 8V -95. 5-PAPP projekt?
|
1086 besök totalt |
|
Kom att tänka på att jag har en Golf GTI 8V stående på uppfarten. Bilen är låg och hård som en banracingbil, men jag hade körde drygt 3000 mil med den förra året fram till servostyrningen pajade. Besiktningen gick ut kring oktober. Nu är den avställd. Körde en dag på Gälleråsbanan med den och den var grym i kurvorna även om motorn kanske var lite klen. Funderade på att bygga en 5 Papp bil eller liknande, men man har ju aldrig tid. Det sitter alufälgar på bilen, jag har även alu fälgar på vinterhjulen. Har även et nytt osvetsad folkracebur från ett bygge som aldrig blev av. Detta är även det till Golf, men jag tror det är till en Golf 2 - passar kanske? Släng ihop en rolig bil på en helg, plocka delar eller kör på isen. Priset är det i alla fall inget fel på; jag vill ha 2 lappar för bilen, extra hjul och störtburen. Bilen finns i Munkedal 4 mil norr om Uddevalla och hämtas på släp. Senast jag kollade stod det även en -94 Audi 80 2.0 (vinröd met.) där ute. Otroligt fin kaross men lite slö motor. Obesiktigad. En tusenlapp till så får du den också. Jobbar i Norge så jag är svår att nå på telefon. Maila mig gärna på vidar.melleby@dafnorge.no. _________________ Vidar Melleby |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
|
1086 besök totalt |