| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
såld
|
3867 besök totalt |
|
såld
Alpina B3 3.2 Touring säljes Jag trodde i min enfald att jag skulle ha denna som "vår & höstbil" som bruksbil, men ju mer jag pysslat med den har jag insett att jag inte hinner med att ha en entusiastbil till och så tycker jag det är synd att bruksa med en sån här raritet. Och nu behöver jag garageplatsen till tävlingsbilen. Trevlig bil o mkt gott skick säljes Lite småsaker finns kvar att pyssla med men den är klar för besiktning. Hel & ren i orginalskick och allt fungerar 14000mil 6-vxl manuell 3.2L 265 hk 0-100 5,9 sek priside 80.000kr "M3 kombin som BMW aldrig byggde!" http://www.alpina-archive.com/?page_
_________________ Henrik Hansson |
||
|
Re: prisbild
kolla nollorna igen, du begär närmare miljonen
|
||
|
Man behöver fixa låsen till fälgarna 3 finns med en avbruten nyckel. Lacka fälgarna om man är petig.
Stoppa om bolstret på vänster kant på förarstolen. Montera Underhäng under motor. aluplåt som skall sitta med M8 rivnuts Kopplingen tar lite långt ner. Troligen fjädern som tappat spänsten. Orginalskick Jag har fixat huvlås. Nya njurar istället för svarta. Fixat lite kosmetisk rost, lackat rails, nya belägg. Kylareläck vid exp tank. Ny kam pos sensor. Nytt batteri. Ny Spindelled ev byte/delbyte BMW 1-serie BMW E90/91 BMW Z4 BMW E46 Cab M-B SLK Porsche Boxter Porsche 968 Mazda MX-5 nc Audi TT cab Honda Civic Type R Lotus Elise VW Polo Diesel 2010 el nyare Skoda Octavia combi 2009 el nyare. Henrik _________________ Henrik Hansson |
||
|
|
||
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
såld
|
3867 besök totalt |