Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
KÖPES
![]() |
2 besök senaste veckan (2393 totalt) |
KÖPES: Flockningsmaskin/utrustning
Hej, Hjälper en god vän att leta efter lämplig flockningsutrustning. Inte så värst insatt i ämnet, varken prisbild modeller eller tillbehör men hoppas kunna få hjälp med detta ![]() Är de någon som har en maskin som ligger och skräpar så får ni mer än gärna meddela via PM så ska jag vidarebefordra kontaktuppgifter ![]() Ett referensobjekt kan vara att föredra. // _________________ ![]() |
||||||
Re:
Jag är ingen expert, men har flockat ett par paneler med bra resultat. Se min fd E46ti tex så får du själv bedöma om det är ok. Köpte lim+flock på Ebay, rengjorde panelen, var noga med att få ut limmet jämt, la panelen på ett stort papper eller liknande (för att återvinna flock) sen strödde helt enkelt ut flocket med händerna. Överflödet samlades upp av underliggande papper. Tips: Rör inget förrän allt torkat annars trycker du ner flocket i limmet och det blir fult. När allt har torkat, blås av sista överflödet med tryckluft. Done. _________________ Patrik Skoog |
||||||
Re:
Vad ska man söka på!!! vart hittar jag bilder? _________________ Tobias Olofsson 0703101373 Dj_totten@hotmail.com http://www.facebook.com/TeamDisasterRacing |
||||||
![]() |
KÖPES
![]() |
2 besök senaste veckan (2393 totalt) |