Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
<< 1, 2 3499 besök totalt |
Synskadad...
Jag begriper ingenting-blind är jag uppenbarligen, frågan är om jag är döv och dum också ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Tobias Persson Kör: Banbil: S2 coupe -93 Familjebil: Sharan V6 4 motion -04 Andrabil: Audi A3 Sportback 2.0 q - 12. |
||||
Re: Synskadad...
maila magnus omedelbart, så kan det finnas en liten chans att hinna få med en tröja till ![]() _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||||
![]() ![]() ![]() Jag har missat att ange någon regionsansvarig.... Någon som vet om min tröja ligger i LKP eller kvar hemma hos Magnus? Kanske någon VW/Opel/Mazda/Subaru/BMW förare som ska till Anderstorp den 5'de å köra som kan ta med sig den? _________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||||
Jag med! Ska skicka PM nu till killen som anmälde sig att vara regionsansvarig i gbg! _________________ Rachid Rachid |
||||
Maciek har din tröja _________________ ![]() |
||||
Här är alla som beställt sorterade på postnummer
https://rejsa.nu/troja/leverans.asp Se om ni kan samordna leveranser ni som bor i närheten av varandra eller om ni ska åka på någon banträff eller race och kan få tröjor levererade till er (eller kanske kan leverera tröjor) på så sätt. Sorry om jag försöker få er att fixa så mycket av leveranserna själva men jag vill undvika att sitta och packa och posta tröjor så långt det öht är möjligt. _________________ ![]() |
||||
Var det något som var otydligt? ![]() |
||||
Mycket möjligt att det blir en omgång till. Jag kommer skriva om det i huvudforumet när det blir dags. _________________ ![]() |
||||
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
<< 1, 2 3499 besök totalt |