| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
Toyo proxes t1-r yr 245/35-18"
|
708 besök totalt |
|
Har däcken över efter Enkei fälgarna, var ju tänkt att jag skulle spara dom och ha på nya fälgar till evon, men så bli de inte. Har inte gått mycket alls dom däcken, till och med färgen är kvar mellan mönstren De som jag bör tala om, är vell att de har varit lite skärm kontakt på 2 av däcken, då bilen inte gillade lägget riktigt med spacers på dom fälgarna dom satt på, men inget som påverkat däcken, (varit över hastighets mätar graderingen ett par gånger efter den incidenten, och inga konstigheter med dem) Så vänd skråmorna inåt vid montering( skifta höger och vänster bak däck med varandra, så syns de inte. kan gärna byta mot 17" dubbade vinterdäck, jämnt slitna då så klart. För bilder på däcken
MVH Fredrik _________________ Carl-Fredrik Wernboe' Kör Toyota GT86 Tanu Club challange 81# |
|
Uppar denna, fick ju för mig att jag skulle spara dom, men dom är överflödiga tyvärr.
Däcken är tillverkade i oktober 2011. skulle vilja ha 2400:- MVH Fredrik Tele:0703314064 Mail: wernboe@hotmail.com _________________ Carl-Fredrik Wernboe' Kör Toyota GT86 Tanu Club challange 81# |
![]() |
SÄLJES
|
708 besök totalt |