| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: massa småplock till e30 powerflex, extraktor mm
|
1116 besök totalt |
|
Extraktorgrenrör från schmiedmann till e30 m20 2000kr nytt i kartong Rostfri bakre ljuddämpare (scorpion) med dubbla utblås 1000kr begagnad i kanonskick Powerflexbussningar full kit till e30 (chassie) 3000kr? nya i kartong Bromsskivor runt om nya i kartong 700kr Bromsbackar bak e30 nya i kartong 200kr Handbromsbackar e30 nya i kartong 150kr Handbromswire 2st nya 250kr Bromssköldar bak v/h nya 500kr Bromssköldar fram v/h nya 800kr Bromsrörset ej abs, skivor bak 350kr M-tech 2 vinge i fint skick (några skruvar av) 1000kr Chromeringar(mätarringar) till instrumenthus nya 250kr Elhissar kompletta med el till e30 4d 500kr Kylare från e36 318 (borde passa e30) 300kr Getrag 240 till m20 500kr Är priset för högt får ni komma med bud. först på plats med pengar får köpa. Ska det skickas betalar ni frakten, förskottsbetalning motsvarande minst fraktkostnad eller cash vid hämtning. Bilder finns på allt och kan skickas via mms eller mail. Ring mellan 10-21, övrig tid mail eller sms. 0738193081 erbe1988@gmail.com Litar ni inte på mig (hyfsat inaktiv) så kan kanske Håkan Butterflyracing intyga att jag är ganska ärlig :P _________________ Erik Berggren |
||
|
Re:
Det innebär att det är varenda bussning till hjulupphängningen allt utom motorkuddar, växellådskuddar och avgasupphängningar
Samma på alla, men finns lite olika mått på krängningshämmare samt excentrisk eller centrerade länkarmsbussningar fram
Tror jag fick med allt och att det stämmer dock är alla bussningar redan sålda, men infon finns iaf kvar
_________________ Erik Berggren |
||
|
Re: extraktor
Det är reserverat tills på tisdag, har jag inte fått in betalningen då så är det till salu
_________________ Erik Berggren |
||
![]() |
SÄLJES
|
1116 besök totalt |