Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1173 besök totalt |
![]() Kommer att vara där på lördag, är du där båda dagarna ? Vädret ser inte sådär strålande ut för lördagen, för söndagen ser det väldigt ljust ut. Vincent är också där på lördag ![]() Dags att ge sig ut i garaget och montera bromsbelägg ![]() _________________ ![]() Staffan Bergholm, 911 TURBO -91 |
||||
_________________ Edvin Persson #lifeisbetterinracesuits | Porsche 944 -84 | PCS - PCSR - MSCC | Min blogg: http://eddievarvstopp.se |
||||
Jag kommer, fast de har inte hunnit bänka och mappa bilen än, inte heller har de hunnit montera racekattarna, så det blir mer show än go
![]() ![]() _________________ Christian Merheim ![]() - There are places were only a racecar can take you - |
||||
Hade tänkt att kanske vifta lite flagga, sparka däck och allmänt bara glida omkring på lördagen (inte medlem i PSCR), men jag får nog stanna hemma och göra av med några garagetimmar får att få bilen i ordning inför söndagens banmöte. _________________ Pär Hylander |
||||
ok, inte helt omöjligt ![]() _________________ ![]() Staffan Bergholm, 911 TURBO -91 |
||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
1173 besök totalt |