| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Federal RS-R 235/40-18 på 18x8" Dotz Drift Bronze.
|
2493 besök totalt |
|
SÄLJES: Federal RS-R 235/40-18 på 18x8" Dotz Drift Bro
Federal 595RS-R i dimension 235/40-18. Däcken har rullat på en banträff. Är i väldigt bra skick. Rullar många träffar till. Fälgarna är självklart oskadade, inga skrapmärken eller bulor. Dem passar bra på Volkswagen och Audi. Med flytande kona även på 5x110 eller 5x114,3. 5x112 18x8 ET40 Passa på, grymt paketpris, bara fälgarna kostar 6000kr nya och dem är som nya. Säljs bara för att jag sålt bilen. Rejsapris: x kr. (Blocketpris: 6950kr) Hjulen finns i Växjö. Bussgods fungerar om du betalar frakten.
På bilderna nedan sitter dem monterade på en Golf R MK6. http://www.pictures.se/bilder/S6JtK.jpg http://www.pictures.se/bilder/PR6OW.jpg _________________ Mikael Tornberg , Växjö |
||
|
Hej.Jag har 2 fragor..
hur manga mm kvar pa dacken? Goglade lite pa dacken och flera har haft problem med sprickor pa dessa dack.. min fraga ar helt enkelt,,Har det blivit nagra sprickor pa dacken? mvh Stefan. _________________ Stefan Skagersten |
||
|
Re:
Jag ska ut i garaget och kolla åt dig senare idag. Har också sett bilderna på däcken med sprickor, men dessa är min andra uppsättning och jag har varit grymt nöjd med dom. Ska kolla om jag kan se något på dom. _________________ Mikael Tornberg , Växjö |
||
|
Ursäkta dröjsmålet.
Beroende på var du mäter på däcken så är det 5,5-6mm djup kvar. Såg inga tendenser till tvärgående sprickor. Talade också med lokala däckfirman om "problemet" och dom sa att även om det skulle vara tendenser till liknande sprickor så är det inget som kommer påverka varken säkerhet eller prestanda, sålänge inte slitbana släpper från stomme, vilket inte har varit fallet på dom däcken med sprickor. _________________ Mikael Tornberg , Växjö |
||
![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Federal RS-R 235/40-18 på 18x8" Dotz Drift Bronze.
|
2493 besök totalt |